نوشته شده در  دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:,ساعت 17:51

 

 

 

حضرت زینب (سلام الله علیها) از امیرالمومنین (علیه السلام) روایت می کنند که در هنگام احتضار از وقائع عاشورا صحبت فرموده و سپس فرمودند:

« إنّ إبلیس فی ذلک الیوم یطیر فرحاً فیحول الأرض کلّها فی شیاطینه و عفاریته فیقول: یامعشر الشیاطین! قد أدرکنا من ذریة آدم الطلبه و بلغنا فی هلاکهم الغایة و أورثنا هم السوء إلاّ من اعتصم بهذه العصابه فاجعلوا شغلکم بتشکیک النّاس فیهم.

به درستی که ابلیس در این روز ( بعد از واقعه کربلا) حول زمین پرواز می کند در حالی که شادمان است و تمامی شیاطین و اجنه خبیث را جمع می کند و می گوید: ای گروه شیاطین! هماناکه ما انتقام و طلب خود را از ذریه آدم گرفتیم و مردم را اهل جهنم کردیم مگر کسی که در این مصیبت گریه کند و به دوستی آل محمّد پایدار باشد. پس تا می توانید مردم را به شک اندازید و از این مصیبت باز دارید، تا زحمت من به هدر نرود.»

این حدیث صراحتا می فرماید که سرلوحه کار و برنامه شیطان در مورد ذریه آدم این است که شیعیان را از مصیبت امام حسین علیه السلام باز دارد. حال چه از طریق شک در عزاداری و چه از طریق شبهه در مورد حماسه سازان عاشورا.





نظرات
| نویسنده  احمد شاهدپور
نوشته شده در  دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:,ساعت 17:37
آقا امام زمان

روزگاری شهر ما ویران نبود



دین فروشی اینقدر ارزان نبود



صحبت از موسیقی عرفان نبود



هیچ صوتی بهتر از قران نبود



دختران را بی حجابی ننگ بود



رنگ چادر بهتراز هر رنگ بود



دختر حجب وحیــــــا قرتی نبود



خانه فرهنگ کنســـــــــرتی نبود



مرجعیت مظـــــهر تکــــریم بود



حــــکم اورا عالمی تســـــلیم بود



یک سخن بود وهزاران مشــتری



آنهم از لوث قــــرائت هــــا بری



هدیه بر رقــــاصه ها واجب نبود



قدر عالم کمــــتر از مطرب نبود



زه که در ســـــال سیــــاه دوهزار



کار فرهنـــگی شده پخــــــش نوار



ذهن صــــــاف نوجوانان محـــــل



پرشده از فیــــــلمهای مبتـــــــذل



آدمــــیت کو؟دگر آدم کــــی است



آدم قـــــرن تمــــدن برفـــی است



پشت پا بر دین زدن آزادگی است



حرف حق گفتن عقب افتادگی است



آخر ای پرده نشــــــین فاطـــــــمه



تو برس بر داد دین فاطـــــــــــمه



بی تو منکر ها همه معروف شد



کینه ها در سینه ها معطوف شد



در به روی فتــنه جویان باز شد



دشمـــــنی با دین تو آغـــاز شد



بی تو دلهامان به جان آمد بیـــا



کاردها بر استخوان آمد بیــــــا 






نظرات
| نویسنده  احمد شاهدپور
نوشته شده در  دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:,ساعت 17:27
تشنه آقا امام زمان

شاگرد:

استاد، چکار کنم که خواب امام زمان رو ببینم؟

پیر مغان :

شب یک غذای شور بخور. آب نخور و بخواب. شاگرد دستور پیر رو اجرا کرد و برگشت.

 

شاگرد:

استاد دائم خواب آب میدیدم! خواب دیدم بر لب چاهی دارم آب مینوشم. کنار لوله آبی در حال خوردن آب هستم! در ساحل رودخانه‌ای مشغول…. گفت اینا رو خواب دیدم!

 

پیر مغان فرمود:

تشنه آب بودی خواب آب دیدی؛ تشنه امام زمان بشو تا خواب امام زمان ببینی

 





نظرات
| نویسنده  احمد شاهدپور
نوشته شده در  دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:,ساعت 17:24
پیامک رفاقتی

دوستانم را نمی دانم اما من در رفاقت اینگونه ام :
پایدار تا پایِ دار …
فرستنده : گندم
.
.
باو اصن ما 800×600 شما Full HD
رواله ؟
.
.
آقا ما “صرفا جهت اطلاع و فاقد هرگونه ارزش” ؛ شما “کپی برابر اصل ، ثبت با سند برابر است”
.
.
آقا ما جاوا ؛ شما آندروید !
.
.
آقا ما متر ؛ شما سال نوری !
.
.
آقا ما شب تار ؛ شما صبح امید !
.
.
آقا ما x=2 ؛ شما E=mc^2 !
.
.
آقا ما بنال بینیم باووووو ؛ شما خواهش می کنم بفرمایید !
.
.
آقا ما سگ ماهی افتاده لب ساحل ؛ شما خاویار توی دل ماهی !
.
.
آقا ما یه نقطه توی فضا ؛ شما مبدا مختصات !

 





نظرات
| نویسنده  احمد شاهدپور
نوشته شده در  دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:,ساعت 17:11
باز امروزم دلم نوشت

خیلی وقته دلم منتظر بهاره ولی همیشه هوای دلم مث غروب پاییزه 

شمدونی هارو دوباره روزی آبیاری میکنم  گلهای بنفشه باغچه رو دوباره نوازش

روزی خواهد رسید که دوباره روزگارم بهاری میشه

اون روز نمیدونم کی هست 

دیشب یه خوابی دیدم خواب دیدم داره بارون میاد

مادرم بهم گفت ایشااله که خیره بارون رحمته

مادرم همیشه یه گوشه خونه میشینه 

نگران به ساعت نگاه می کنه و بعدش به من 

بعد باچهره نگران با تسبیحش یه ذکری زیر لب زمزمه میکنه

حاضرم قسم بخورم ستارهای آسمون همون موقع 

همه حواسشون به ذکر مادرمه

خیلی نگرانم و مضطرب 

نمیدونم چیکار کنم......

 





نظرات
| نویسنده  احمد شاهدپور
نوشته شده در  یک شنبه 9 آذر 1393برچسب:,ساعت 10:40
پادشاه و كنيزك _ داستاني از مثنوي

 

دفتر اول

 

پادشاه قدرتمند و توانايي, روزي براي شكار با درباريان خود به صحرا رفت, در راه كنيزك زيبايي ديد و عاشق او شد. پول فراوان داد و دخترك را از اربابش خريد, پس از مدتي كه با كنيزك بود. كنيزك بيمار شد و شاه بسيار غمناك گرديد. از سراسر كشور, پزشكان ماهر را براي درمان او به دربار فرا خواند, و گفت: جان من به جان اين كنيزك وابسته است, اگر او درمان نشود, من هم خواهم مرد. هر كس جانان مرا درمان كند, طلا و مرواريد فراوان به او مي‌دهم. پزشكان گفتند: ما جانبازي مي‌كنيم و با همفكري و مشاوره او را حتماً درمان مي‌كنيم. هر يك از ما يك مسيح شفادهنده است. پزشكان به دانش خود مغرور بودند و يادي از خدا نكردند. خدا هم عجز و ناتواني آنها را به ايشان نشان داد. پزشكان هر چه كردند, فايده نداشت. دخترك از شدت بيماري مثل موي, باريك و لاغر شده بود. شاه يكسره گريه مي‌كرد. داروها, جواب معكوس مي‌داد. شاه از پزشكان نااميد شد. و پابرهنه به مسجد رفت و در محرابِ مسجد به گريه نشست. آنقدر گريه كرد كه از هوش رفت. وقتي به هوش آمد, دعا كرد. گفت اي خداي بخشنده, من چه بگويم, تو اسرار درون مرا به روشني مي‌داني. اي خدايي كه هميشه پشتيبان ما بوده‌اي, بارِ ديگر ما اشتباه كرديم. شاه از جان و دل دعا كرد, ناگهان درياي بخشش و لطف خداوند جوشيد, شاه در ميان گريه به خواب رفت. در خواب ديد كه يك پيرمرد زيبا و نوراني به او مي‌گويد: اي شاه مُژده بده كه خداوند دعايت را قبول كرد, فردا مرد ناشناسي به دربار مي‌آيد. او پزشك دانايي است. درمان هر دردي را مي‌داند, صادق است و قدرت خدا در روح اوست. منتظر او باش.
فردا صبح هنگام طلوع خورشيد, شاه بر بالاي قصر خود منتظر نشسته بود, ناگهان مرد داناي خوش سيما از دور پيدا شد, او مثل آفتاب در سايه بود, مثل ماه مي‌درخشيد. بود و نبود. مانند خيال, و رؤيا بود. آن صورتي كه شاه در رؤياي مسجد ديده بود در چهرة اين مهمان بود. شاه به استقبال رفت. اگر چه آن مرد غيبي را نديده بود اما بسيار آشنا به نظر مي‌آمد. گويي سالها با هم آشنا بوده‌اند. و جانشان يكي بوده است.
شاه از شادي, در پوست نمي‌گنجيد. گفت اي مرد: محبوب حقيقي من تو بوده‌اي نه كنيزك. كنيزك, ابزار رسيدن من به تو بوده است. آنگاه مهمان را بوسيد و دستش را گرفت و با احترام بسيار به بالاي قصر برد. پس از صرف غذا و رفع خستگي راه, شاه پزشك را پيش كنيزك برد و قصة بيماري او را گفت: حكيم، دخترك را معاينه كرد. و آزمايش‌هاي لازم را انجام داد. و گفت: همة داروهاي آن پزشكان بيفايده بوده و حال مريض را بدتر كرده, آنها از حالِ دختر بي‌خبر بودند و معالجة تن مي‌كردند. حكيم بيماري دخترك را كشف كرد, امّا به شاه نگفت. او فهميد دختر بيمار دل است. تنش خوش است و گرفتار دل است. عاشق است.


عاشقي پيداست از زاري دل          نيست بيماري چو بيماري دل


درد عاشق با ديگر دردها فرق دارد. عشق آينة اسرارِ خداست. عقل از شرح عشق ناتوان است. شرحِ عشق و عاشقي را فقط خدا مي‌داند.

 حكيم به شاه گفت: خانه را خلوت كن! همه بروند بيرون، حتي خود شاه. من مي‌خواهم از اين دخترك چيزهايي بپرسم. همه رفتند، حكيم ماند و دخترك. حكيم آرام آرام از دخترك پرسيد: شهر تو كجاست؟ دوستان و خويشان تو كي هستند؟ پزشك نبض دختر را گرفته بود و مي‌پرسيد و دختر جواب مي‌داد. از شهرها و مردمان مختلف پرسيد، از بزرگان شهرها پرسيد، نبض آرام بود، تا به شهر سمرقند رسيد، ناگهان نبض دختر تند شد و صورتش سرخ شد. حكيم از محله‌هاي شهر سمر قند پرسيد. نام كوچة غاتْفَر، نبض را شديدتر كرد. حكيم فهميد كه دخترك با اين كوچه دلبستگي خاصي دارد. پرسيد و پرسيد تا به نام جوان زرگر در آن كوچه رسيد، رنگ دختر زرد شد، حكيم گفت: بيماريت را شناختم، بزودي تو را درمان مي‌كنم. اين راز را با كسي نگويي. راز مانند دانه است اگر راز را در دل حفظ كني مانند دانه از خاك مي‌رويد و سبزه و درخت مي‌شود. حكيم پيش شاه آمد و شاه را از كار دختر آگاه كرد و گفت: چارة درد دختر آن است كه جوان زرگر را از سمرقند به اينجا بياوري و با زر و پول و او را فريب دهي تا دختر از ديدن او بهتر شود. شاه دو نفر داناي كار دان را به دنبال زرگر فرستاد. آن دو زرگر را يافتند او را ستودند و گفتند كه شهرت و استادي تو در همه جا پخش شده، شاهنشاه ما تو را براي زرگري و خزانه داري انتخاب كرده است. اين هديه‌ها و طلاها را برايت فرستاده و از تو دعوت كرده تا به دربار بيايي، در آنجا بيش از اين خواهي ديد. زرگر جوان، گول مال و زر را خورد و شهر و خانواده‌اش را رها كرد و شادمان به راه افتاد. او نمي‌دانست كه شاه مي‌خواهد او را بكشد. سوار اسب تيزپاي عربي شد و به سمت دربار به راه افتاد. آن هديه‌ها خون بهاي او بود. در تمام راه خيال مال و زر در سر داشت. وقتي به دربار رسيدند حكيم او را به گرمي استقبال كرد و پيش شاه برد، شاه او را گرامي داشت و خزانه‌هاي طلا را به او سپرد و او را سرپرست خزانه كرد. حكيم گفت: اي شاه اكنون بايد كنيزك را به اين جوان بدهي تا بيماريش خوب شود. به دستور شاه كنيزك با جوان زرگر ازدواج كردند و شش ماه در خوبي و خوشي گذراندند تا حال دخترك خوبِ خوب شد. آنگاه حكيم دارويي ساخت و به زرگر داد. جوان روز بروز ضعيف مي‌شد. پس از يكماه زشت و مريض و زرد شد و زيبايي و شادابي او از بين رفت و عشق او در دل دخترك سرد شد:

عشقهايي كز پي رنگي بود
عشق نبود عاقبت ننگي بود


زرگر جوان از دو چشم خون مي‌گريست. روي زيبا دشمن جانش بود مانند طاووس كه پرهاي زيبايش دشمن اويند. زرگر ناليد و گفت: من مانند آن آهويي هستم كه صياد براي نافة خوشبو خون او را مي‌ريزد. من مانند روباهي هستم كه به خاطر پوست زيبايش او را مي‌كشند. من آن فيل هستم كه براي استخوان عاج زيبايش خونش را مي‌ريزند. اي شاه مرا كشتي. اما بدان كه اين جهان مانند كوه است و كارهاي ما مانند صدا در كوه مي‌پيچد و صداي اعمال ما دوباره به ما برمي‌گردد. زرگر آنگاه لب فروبست و جان داد. كنيزك از عشق او خلاص شد. عشق او عشق صورت بود. عشق بر چيزهاي ناپايدار. پايدار نيست. عشق زنده, پايدار است. عشق به معشوق حقيقي كه پايدار است. هر لحظه چشم و جان را تازه تازه‌تر مي‌كند مثل غنچه.


عشق حقيقي را انتخاب كن, كه هميشه باقي است. جان ترا تازه مي‌كند. عشق كسي را انتخاب كن كه همه پيامبران و بزرگان از عشقِ او والايي و بزرگي يافتند. و مگو كه ما را به درگاه حقيقت راه نيست در نزد كريمان و بخشندگان بزرگ كارها دشوار نيست.





نظرات
| نویسنده  احمد شاهدپور
نوشته شده در  یک شنبه 9 آذر 1393برچسب:,ساعت 10:37
بغض-حتما بخوانید

دخترک از میان جمعیتی که گریه‌کنان شاهد اجرای تعزیه‌اند رد می‌شود. عروسک و قمقمه‌اش را محکم زیر بغل می‌گیرد. شمر با هیبتی خشن، همان‌طور که دور امام حسین(علیه السلام) می‌چرخد و نعره می‌زند، از گوشه‌ی چشم دخترک را می‌پاید. او با قدم‌های کوچکش از پله‌های سکوی تعزیه بالا می‌رود. از مقابل شمر می‌گذرد، مقابل امام حسین(علیه السلام) می‌ایستد و به لب‌های سفید شده‌اش زل می‌زند. قمقمه را که آب تویش قلپ قلپ صدا می‌دهد، مقابل او می‌گیرد. شمشیر از دست شمر می‌افتد و رجز خوانی‌اش قطع می‌شود.

دخترک می‌گوید: «بخور، مالِ تو آوردم» و بر می‌گردد. رو به روی شمر که حالا بر زمین زانو زده، می‌ایستد. مردمک‌های دخترک زیر لایه‌ی براق اشک می‌لرزدتوی چشم‌های شمر نگاه می‌کند و با بغض می‌گوید: «بابای بد

نگاه شمر از چانه‌ی لرزان دخترک می‌گذرد، و روی زمین می‌ماند. او نمی‌بیند که دخترک چگونه با غیظ از پله‌های سکو پایین می‌رود.

2014-11-3010:37:45بغض





نظرات
| نویسنده  احمد شاهدپور
نوشته شده در  یک شنبه 9 آذر 1393برچسب:,ساعت 10:34
حرف مفت نزن

اصطلاح حرف مفت زدن داستانی دارد که خالی از لطف نیست!

 

در زمان ناصرالدین شاه اولین تلگرافخانه تاسیس شد؛ اما مردم استقبالی نکردند 

وکسی باور نداشت پیامش با سیم به شهر دیگری برود. به ناصرالدین شاه گفتند :

تلگرافخانه بی مشتری مانده و کارمندانش آنجا بیکار نشسته اند.  

اودستور داد به مدت یک ماه مردم بیایند مجانی هرچه می خواهند تلگراف بزنند ! 

چون مفت شد ،همه هجوم آوردند.

بعد از مدتی دیدند پیام هایشان به مقصد می رسد و هجوم مردم روز به روز زیادتر

شد؛ در حدی که دیگر کارمندان قادر به پاسخ گویی نبودند! 

سرانجام ناصرالدین شاه که مطمئن شده بود, دستور داد سر در تلگراف خانه

تابلویی بزنند بدین مضمون:

- به فرموده شاه از امروز حرف مفت زدن ممنوع! ……. 

و اصطلاح حرف مفت زدن از آن زمان به یادگار ماند.

 

 





نظرات
| نویسنده  احمد شاهدپور
نوشته شده در  یک شنبه 9 آذر 1393برچسب:,ساعت 10:23
حساسیت فصلی عاشقی

کاش اون لحظه ای که یکی ازت میپرسه " حالت چطوره؟ " و تو جواب میدی "خوبم" کسی باشه که محکم بغلت کنه و آروم تو گوشت بگه: " میدونم خوب نیستی! "

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

در آغوشم که میگیری، آنقدر آرام میشوم که فراموش میکنم باید نفس بکشم

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

یه گلدون پر از گل ما تو، تو هم مال من، دیدی باز گول خوردی تو یه گلدون داری و من یه دنیا گل

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

دست از پا خطا کنی تعویض میشوی! همین حوالی کسی شبیه توست، این است پیام عشق های امروزی

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دائم برای دیدن هم دیر میکنیم، وقت قرارها همه تاخیر میکنیم، اول برای عشق همه تند میرویم اما وسطش همه گیر میکنیم

 

 

اونی که دوستت داره زندگیشو پات میریزه که فقط شادیتو ببینه، تویی که دوست داشته میشی هزار تا ناز میکنی براش!


 

نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد! امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی

 

نمیدانم چرا چشمانم گاهی بی اختیار خیس میشوند، میگویند حساسیت فصلی است، آری من به فصل فصل این دنیای بی تو حساسم

 

فانوس شب وداع، باهر سوسو / میگفت که آن کوجه ی رویایی کو، او  بود کمی شعر و هوایی ابری، امروز نه ابریست، نه شعریست، نه او!

 

از اوج فلک ستاره چیدن سخت است، دور از منی و به تو رسیدن سخت است / ای دوست که بی تو زندگی زندان است / بدان که از تو دل بریدن سخت است





نظرات
| نویسنده  احمد شاهدپور
نوشته شده در  شنبه 8 آذر 1393برچسب:,ساعت 21:19
اس ام اس حدیث

اس ام اس حدیث های زیبا از ائمه اطهار

SMS Ahadis Ziba Aeeme Athar

پیامبر اکرم ( ص‌ )

بر شما باد گذشت

زیرا که گذشت جز بر عزت بنده نمی افزاید

پس از یکدیگر گذشت کنید تا خداوند شما را عزت دهد

اس ام اس حدیث های زیبا از ائمه اطهار

SMS Ahadis Ziba Aeeme Athar

پیامبر اکرم ( ص‌ )

امامان پس از من دوازده نفرند

اولین آنان علی بن ابیطالب و آخرینشان قا ئم است

اس ام اس حدیث های زیبا از ائمه اطهار

SMS Ahadis Ziba Aeeme Athar

پیامبر اکرم ( ص‌ )

هر که به خدا و روز واپسین ایمان دارد باید مهمانش را گرامی بدارد

اس ام اس حدیث های زیبا از ائمه اطهار

SMS Ahadis Ziba Aeeme Athar

 

پیامبر اکرم ( ص‌ )

هر کار مهمی که با بسم الله الرحمن الرحیم آغاز نشود بی فرجام است

اس ام اس حدیث های زیبا از ائمه اطهار

SMS Ahadis Ziba Aeeme Athar

امام صادق ( ع )

نماز شب چهره را سفید و نورانی می کند

ونماز شب انسان را خوشبو می کند ونماز شب روزی می آورد

اس ام اس حدیث های زیبا از ائمه اطهار

SMS Ahadis Ziba Aeeme Athar

امام صادق ( ع )

هر کس از خدا بترسد

خدا همه چیز را از او بترساند

وهر کس از خدا نترسد  خدا او را از همه چیز بترساند

اس ام اس حدیث های زیبا از ائمه اطهار

SMS Ahadis Ziba Aeeme Athar

امام صادق ( ع )

ایمان انسان به خدا خالص نبا شد

مگر آنکه خدا را از خودش و پدر ومادر

و فرزند وزن مالش و از همه مردم بیشتر دوست بدارد

اس ام اس حدیث های زیبا از ائمه اطهار

SMS Ahadis Ziba Aeeme Athar

امام علی ( ع )

یاران حضرت مهدی جوانند

اس ام اس حدیث های زیبا از ائمه اطهار

SMS Ahadis Ziba Aeeme Athar

امام باقر ( ع )

سخت ترین عبادت ورع است

اس ام اس حدیث های زیبا از ائمه اطهار

SMS Ahadis Ziba Aeeme Athar

پیامبر اکرم ( ص‌ )

برترین ایمان آن است که بدانی خدا همه جا با توست

اس ام اس حدیث های زیبا از ائمه اطهار

SMS Ahadis Ziba Aeeme Athar

پیامبر اکرم ( ص‌ )

مهدی (عج) مردی از فرزندان من است

که چهره اش چون ستاره درخشان است

اس ام اس حدیث های زیبا از ائمه اطهار

SMS Ahadis Ziba Aeeme Athar

امام حسین ( ع )

عزت مرد در بی نیازی او از مردم است

اس ام اس حدیث های زیبا از ائمه اطهار

SMS Ahadis Ziba Aeeme Athar

پیامبر اکرم ( ص‌ )

آسان نیست مگر آنچه را که تو آسان گیری

اس ام اس حدیث های زیبا از ائمه اطهار

SMS Ahadis Ziba Aeeme Athar

امام علی ( ع )

آنانکه به عهد خود وفا می کنند، برگزیده ترین مردمانند

اس ام اس حدیث های زیبا از ائمه اطهار

SMS Ahadis Ziba Aeeme Athar

پیامبر اکرم ( ص‌ )

زیبایی شخص به گفتار اوست

اس ام اس حدیث های زیبا از ائمه اطهار

SMS Ahadis Ziba Aeeme Athar

امام علی ( ع )

اول در فکر

رفیق آگاه باش

پس از آن آماده راه

اس ام اس حدیث های زیبا از ائمه اطهار

SMS Ahadis Ziba Aeeme Athar

امام علی ( ع )

شکست یعنی تاخیر در پیروزی

اس ام اس حدیث های زیبا از ائمه اطهار

SMS Ahadis Ziba Aeeme Athar

پیامبر اکرم ( ص‌ )

کسی که به دروغ قسم بگوید

تا مال مسلمانی را تصرف کند

روز قیامت خدا با او سخن نگوید

اس ام اس حدیث های زیبا از ائمه اطهار

SMS Ahadis Ziba Aeeme Athar

امام موسی کاظم ( ع )

سکوت سرمایه عظیمی است

اس ام اس حدیث های زیبا از ائمه اطهار

SMS Ahadis Ziba Aeeme Athar

امام علی ( ع )

دو چیز را نفروش دینت را و آبرو را

اس ام اس حدیث های زیبا از ائمه اطهار

SMS Ahadis Ziba Aeeme Athar

امام علی ( ع )

با بصیرت ترین افراد کسانی هستند

که عیب و ایراد خودشان را ببینند

اس ام اس حدیث های زیبا از ائمه اطهار

SMS Ahadis Ziba Aeeme Athar

پیامبر اکرم ( ص‌ )

هر کس حسین (علیه السلام ) را دوست بدارد خداوند دوستدار اوست

اس ام اس حدیث های زیبا از ائمه اطهار

SMS Ahadis Ziba Aeeme Athar

امام علی ( ع )

کسی که عهد و پیمان خدا را رعایت نکند به خداوند یقین ندارد

اس ام اس حدیث های زیبا از ائمه اطهار

 





نظرات
| نویسنده  احمد شاهدپور
نوشته شده در  شنبه 8 آذر 1393برچسب:,ساعت 21:1
اس ام اس غمناک

اس ام اس های بغض و گریه دار غمگین

sms ghamgin

پشت پلک کدام قصه به خواب رفته ای

که هر شب قصه ی آمدنت را  می گویم

و نمی آیی !؟!

اس ام اس های بغض و گریه دار غمگین

sms ghamgin

میگویند زمان طلاست اما من چشیدم

دروغ میگویند ، زمان آتش است

ثانیه به ثانیه اش میسوزاند

و تا به شعله ات نکشد نمیگذرد

اس ام اس های بغض و گریه دار غمگین

sms ghamgin

باران که می بارد دلم برایت تنگ می شود

راه می افتم بدون چتر

من بغض می کنم ، آسمان گریه

اس ام اس های بغض و گریه دار غمگین

sms ghamgin

 

بغض بزرگترین اعتراضه

اما اگه بشکنه دیگه اعتراض نیست ، یه التماسه …

اس ام اس های بغض و گریه دار غمگین

sms ghamgin

بگذار بگویم عزیزم

بغض که می کنی نازنین

گریه ام می گیرد

خنده ات که بگیرد

حالم از همیشه بهتر است

می بینی زندگی ام را !

به دلت بند است بند دلم

اس ام اس های بغض و گریه دار غمگین

sms ghamgin

کاش میشد نوشت

تموم حرفهایی که بغض شدند

و بر گونه جاری نشدند

اس ام اس های بغض و گریه دار غمگین

sms ghamgin

خنده هایم با بغض و حرف هایم با مکث همراه شده اند

تنم را نمی دانم روحم سخت گریان است

اس ام اس های بغض و گریه دار غمگین

sms ghamgin

برایم از بازار یک بغض خوب بخر

این بغضی که من دارم هر روز می شکند

اس ام اس های بغض و گریه دار غمگین

sms ghamgin

کاش می شد نوشت

تمام حرف هایی را که بغض شدند

ولی بر گونه جاری نشدند

کاش می شد

اس ام اس های بغض و گریه دار غمگین

sms ghamgin

آنقدر بغض هایم را فرو دادم و خندیدم که

خدا هم باورش شد که چیزی نیست

اس ام اس زیبا

اس ام اس های بغض و گریه دار غمگین

sms ghamgin

من یه دخترم

وقتی دلم میگیره

بشقاب ها را نمی شکنم

شیشه ها را نمی شکنم

غرورم را نمی شکنم

دل کسی را نمی شکنم

زورم به تنها چیزی که می رسد این بغض لعنتی است!

اس ام اس های بغض و گریه دار غمگین

sms ghamgin

آنچنان سوزانم!

که نگاهم هر احساسی را به آتش می کشد!

آنچنان محزون ، آنچنان غمگین

که صدایم بغض سنگ را می شکند

اس ام اس های بغض و گریه دار غمگین

sms ghamgin

امروز نبودی ، اما خیلی چیزها بود

من بودم

باران بود

چتر بود

بغض بود

همراه همیشگی ام هم بود

جای خالیت را می گویم

اس ام اس های بغض و گریه دار غمگین

sms ghamgin

دلت که آرام نباشد

خنده ها و مسخره بازیهایت که هیچ

بیخیالی هایت هم دردی دوا نمی کنند

کافیست بهانه اش جور شود

بغض امان نمیدهد

اس ام اس های بغض و گریه دار غمگین

sms ghamgin

همیشه دقیقآ وقتی پر از حرف هستی

وقتی بغض میکنی

وقتی دآغونی

وقتی دلت شکسته

دقیقا همین وقتا

انقدر حرف داری که فقط میتونی بگی …

اس ام اس خیانت

اس ام اس های بغض و گریه دار غمگین

sms ghamgin

شب ها زیر دوش آب سرد رها می کنم

بغض زخم هایم را در حالی که همه می گویند :

خوش به حالش ، چه زود فراموش کرد

اس ام اس های بغض و گریه دار غمگین

sms ghamgin

تو رفتی

و اینها می مانند تا ابد

یک آه

یک بغض لعنتی

و یک سوال بی جواب

آیا هنوز هم گاهی دلت برایم تنگ می شود؟

اس ام اس های بغض و گریه دار غمگین

sms ghamgin

در کنار ساحل دریای غم

قایقی میسازم از دلواپسی

بر دو سوی پرچمش خواهم نوشت

یک مسافر از دیار بی کسی

اس ام اس های بغض و گریه دار غمگین

منبع:http://www.bisms.ir/ 





نظرات
| نویسنده  احمد شاهدپور
نوشته شده در  چهار شنبه 5 آذر 1393برچسب:,ساعت 16:41
بخند دنیا دو روزه

تنها موقعی که خانوما با دقت به تمام حرفای شوهراشون گوش میدن!!!
وقتیه که شوهراشون تو خواب حرف میزنن!!!:D
***
یکی از ویژگی های عجیب دخترا :
وقتی عصبانی میشه به مدت ی ساعت با سرعت نور حرف
میزنه :|
آخر سر پاشو میندازه رو اون یکی پاشو میگه :
دهنمو باز نکن
بزار ساکت بمونم بهتره |:
***
ایرانسل در آینده ای نزدیک:
مشترک گرامی راستی با اون طرف به هم زدی؟
بی خیال
همراه اولیا همشون همین جورین!!!!
صبر کن یه ایرانسلیشو واست جور کنم که همه تو کفش بمونن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
***
از پاییز نه هوا دو نفرش به ما رسید نه خش و خش برگاش نه هیچکدوم دیگه از عاشقانه هاش 

ما فقط سرما خوردیم 
همین..D





نظرات
| نویسنده  احمد شاهدپور
نوشته شده در  چهار شنبه 5 آذر 1393برچسب:,ساعت 16:36
ترول





نظرات
| نویسنده  احمد شاهدپور
نوشته شده در  چهار شنبه 5 آذر 1393برچسب:,ساعت 16:19
فقط بخند

الان رفتم گوجه بخرم املت درست کنم گفت کیلویی 5تومن
به جاش موز خریدم'کیلویی 3500
موز تخمه مرغ خوردین? اولش یکم بده ولی عادت میکنین از گوجه گرون که بهتره
***
تنها مردی که میتونه به یه زن دستور بده و بگه دهنتو ببند و زنه هم با یه لبخند نگاش کنه و دهنشو ببنده
.
.
.
.
.

.

عکاسه
(مدیونی یه درصد فکر کنی شوهرشه ):D
***

از حموم اومدم بیرون... اومدم برقو خاموش کنم برق گرفتتم... واسه مادر بزرگم تعریف کردم... یه دقیقه فکر کرد بعد میگه: برقم برقای قدیم... میگرفت درجا طرفو خشک میکرد...!!!
یعنی محبت میچکه ازشون!:|





نظرات
| نویسنده  احمد شاهدپور
نوشته شده در  چهار شنبه 5 آذر 1393برچسب:,ساعت 16:19
فقط خنده

نان لواش چیست؟! به آلیاژی از پلاستیک و آرد می گویند که در دمای مخصوصی پخت می شوند !
***
لوازم شخصی چیست ؟ وسایلی که متعلق به یک شخص می باشد و تمام اعضای خانواده و فامیل وظیفه دارند از آن وسایل استفاده کنند ، در غیره این صورت شخصی محسوب نمیشود !
***
بیماری یخچال گرایی چیست ؟! نوعی بیماری روانیست که فرد را تحریک به باز کردن درب یخچال می‌کند، در حالی‌ که نه تشنه است، نه گرسنه است و نه اصلا میداند که چه می‌خواهد
***
یبوست چیست ؟ وقتی کودک درون نقش پطروس فداکار را بازی میکند
***
چیز چیست ؟ کلمه ایست شگفت انگیز در زبان فارسی که میتواند جایگزین تمـــام کلمات دیگر شود
***
پاتختی چیست؟ همان جشن نیکوکاری یا گلریزان برای عروس و داماد است که برای حفظ آبروی زوج جوان نام پاتختی را برآن نهاده اند!
***
دورت بگردم چیست؟ دایره ای فرضی است که تا اطلاع ثانوی از فرد مورد نظر حمایت میکند!
***
خرس گنده چیست ؟؟؟ واژه ای که پدران و مادران ایرانی برای ندادن عیدی و کادو تولد به فرزندان خویش نسبت میدهند ! 
****
دختره پست گذاشته:
" یه نفر اومده توی دلم "
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
کامنت گذاشتم بارداری؟! مبارکه!!!

بلاکم کرد!!!

آیا عصبی بودن در دوره بارداری طبیعیه؟؟؟:|





نظرات
| نویسنده  احمد شاهدپور
موضوعات وبلاگ

سایر موارد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







کد آمارگیر

گوگل رنک

پیج رنک

رتبه سنج گوگل


برچسب وبلاگ

دل نوشته , شعر طنز , اس ام اس تنهایی , جک با حال , جملات زیبا , پیامک ماه مبارک رمضان , شعرطنز , اس ام اس خنده دار , س ام اس ماه رمضان , ترول ماه رمضان , شب قدر , پیامک شهادت امام علی , اس ام اس جوک و سرکاری , اس ام اس عید فطر , پیامک عاشقانه ,

لینکستان

ابزار وبلاگ

چت روم | اول چت | ققنوس چت | باران چت | الکسا چت | ناز چت

دانلود آهنگ جدید و آلبوم های جدید

منتظر

شیک طنز

فقط خنده

حباب

فروشگاهی برای برطرف کردن نیاز های زندگی قرن21

خرید پالتو

پرسفید

سیستم های امنیتی و حفاظتی آرسام

ندا

99sms

عكس هاي رمانتيك و عاشقانه(جذاب) عكس هاي رمانتيك و عاشقانه

کلپ روم

تور جنگل ابر شاهرود

دخترونه

تاپ استور

جک جدید93.مطالب طنز. اس ام اس و اهنگ پیشواز

خنده و شادي

قالب های میس pink

دهکده اس ام اس

مشق عشق

دلقـــــــــــــــــــــــــک

فقط عکس های خنده دار

خود ارضایی و درمان آن

طنزوسرگرمی

آهنگ جدید

lιlı بروزترین سایت موزیک ایران ιlιl

اس ام اس دوستانه

شاد اس ام اس|اس ام اس جدید و

سایت نامبروان

یادگاری از من!(lمصی)

دهکده سرگرمی

دعای عشق بخوان

شاد اس ام اس|اس ام اس جدید و

عاشقانه های من ...

دوستان صمیمی

سرگرمی

سایت تفریحی یکی دوتا

اس ام اس

خنده

دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود فیلم و سریال ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود آهنگ های جدید

ترول جدید و خنده دار

yas download

کلن IRANIAN OF COC

آقاهه و خانومه

وبلاگ رسمی برک دنس

تنها ترین تنها

ملودی دل من....

مهروماه

سرور های ورلد اف وارکرافت

❤ ترانه عشق ❤

بیا تا بترکی.بیا گو نخور

داستان زندگی من خون اشام

خودرو

یادگاری ازمن

****استقلال قهرمان****

این جا همه چی در همه!!!!!!!!!!

☺بی صدا فریاد کن☻

بازی وبرنامه

هرکی خونده بختش وا شده

عاشـــــــــــــــقانــــــــــه

هستی نت

موزیک.طنز.سرگر

عکس های خفن |ترول جدید|عشقی

دانشجو

*☻*♥*☺*پرنسس آریایی*☺*♥*☻*

چی می خوای؟؟؟؟؟

بخند و نگاه کن

gps ماشین ردیاب

دیلایت فابریک

جلو پنجره لیفان ایکس 60


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دهکده اس ام اس و آدرس smskade12.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.